Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Cambios en "Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"
Comparar el modo de visualización:
Título
- +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
Cuerpo
- +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Autoría de la versión
Versión creada el
23/12/2022 08:46