Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Título

  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}

Cuerpo

  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Supresiones
Adiciones
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Supresiones
Adiciones
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Número de versión 1 de 1 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Marçal Virgili Marçal Virgili
Versión creada el 23/12/2022 08:46
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?