Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Título

  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}

Cuerpo

  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Supresiones
Adiciones
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Supresiones
Adiciones
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Número de versión 1 de 1 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: JAVI VA JAVI VA
Versión creada el 29/01/2023 19:41
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?