Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Pacificar la Rambla Nova"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}

Cos

  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Esborrats
Addicions
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Esborrats
Addicions
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Número de versió 1 de 1 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Oriolense Oriolense
Versió creada el 27/11/2022 13:30
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?