Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Pacificar la Rambla Nova"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Título

  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Pacificar la Rambla Nova"}

Cuerpo

  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Proposo traslladar tota la circulació de vehicles pel vial nord de la rambla, deixant el vial sud per posar el carril bici i les terrasses dels bars i restaurants, doncs és impossible caminar per aquella vorera. També serviria per afegir mobiliari urbà i enjardinament en els trams que quedéssin buits entre terrasses.\n\nTambé recuperar el tram de dalt de tot c/Fortuny per a les terrasses dels restaurants, que en pandèmia es va validar aquesta funció, i redueix transit cap a la Rambla.\n\nEn el vial nord seria de doble sentit fins sant francesc, a partir d'allí sentit únic fins Girona, per on es sortiria.\n\nD'aquesta manera també s'allibera la primera coca de la Rambla, que no serveix per res excepte per a que puguin aparcar-hi 33 vehicles.\n\nTambé es garanteix l'accés a l'aparcament soterrat.\n\nEs mantenen els carrers Assalt, august, com zona d'aparcament si es creu necessari.\n\nAl llarg de la Rambla caldrà buscsar on encaixar càrrega i descàrrega pels negocis."]
Número de versión 1 de 1 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Oriolense Oriolense
Versión creada el 27/11/2022 13:30
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?