Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Entrades/Sortides de la ciutat amb bici
S'hauria de facilitar la sortida i l'accés amb bicicleta de la ciutat. Ara mateix fer-ho comporta transitar per carreteres nacionals o comarcals amb 2 carrils per circulació.
Salou, Vila-seca, Les Gavarres, Sant Salvador, Pallaresos i Torredembarra haurien de ser els eixos principals de sortida i entrada amb bicicleta.
Salou, Vila-seca, Les Gavarres, Sant Salvador, Pallaresos i Torredembarra haurien de ser els eixos principals de sortida i entrada amb bicicleta.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Sobretot les vies que conecten amb les escoles i a més a més fer aparcaments en els començaments dels carrers vicis per a que les persones puguin deixar el seu cotxe i desplaçar-se en medis menys contaminants i més sostenibles. Tarragona te molta afluència de vehicles en hores punta.
Imprescindible! He fet la mateixa reflexió en una proposta anomenada ECOmibilitat city i intercity.
Si no interconnectem adequadament les poblacions del voltant, a més dels ciutadans, es turistes es van tots a Cambrils o Torredembarra, que ja està bé, però cal donar-los la oportunitat de venir a Tarragona i que aquí es sentin tan bé com altres poblacions o més, i invertieixn aquí, Facilitar la ecomobilitat atreurà gent.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...