Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global
chevron-left Torna al llistat

Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)

Avatar: Marçal Virgili Marçal Virgili
22/12/2022 09:52  
Retirada
De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.
Semblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.
Es podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).
Conjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn.
  • Resultats al filtrar per la categoria: Desenvolupament i renovació urbana Desenvolupament i renovació urbana
Referència: participa-PROP-2022-12-62
Versió 1 (de 1) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Imatges relacionades

proposta 1.jpg external-link(Enllaç extern)

0 comentaris

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: dc956d43d96f4b26fa7aaacdff6fb376b6a48d792ef206a5ae63a12d13c792ea

Origen: {"body":{"ca":"De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."},"title":{"ca":"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia external-link(Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/62/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/62/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?

Avatar: Marçal Virgili
Marçal Virgili
@mvirgili
Enviar missatge privat
1 Seguidores
5 Seguint