Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}

Cos

  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Esborrats
Addicions
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Esborrats
Addicions
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Número de versió 1 de 1 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Marçal Virgili Marçal Virgili
Versió creada el 16/01/2023 22:10
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?