Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Título

  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Variant de l'A7/AP7 i millora dels enllaços. Ronda nord de Tarragona"}

Cuerpo

  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Com a alternativa a la proposta de desviament de l'A7 seria interessant estudiar la fusió en el seu pas per Tarragona de les dues vies d'alta capacitat paral·leles (A7/AP7) com passa a Girona o Valencia. Aquesta alternativa disminuiria el cost enconòmic i l'impacte ambiental de la variant.\n\nPodria ser interessant estudiar l'arrancada de la variant un cop passat l'enllaç de la T11 en la zona de les Gavarres, per aconseguir arrastrar el màxim de trànsit fora de la traça urbana.\n\nPer tal que la variant funcioni com una autentica ronda caldria enllaçar tan les vies d'alta capacitat (A7/AP7/A27) com les carreteres d'ordre regional N240 (carretera de Valls), T721 (carretera de Constantí) i TP2031 (carretera de St. Creus)."]
Número de versión 1 de 1 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: Marçal Virgili Marçal Virgili
Versión creada el 16/01/2023 22:10
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?