Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Pmeur_35_Zona de l'Oliva_Vials"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Cuerpo

  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:
  • - Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • -Com una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:
  • + Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • +Com dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Supresiones
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
Adiciones
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Supresiones
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:
  • - Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • -Com una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
Adiciones
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:
  • + Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • +Com dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Número de versión 2 de 2 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: JOSEP RAFEL CLOSA SCHMIDT JOSEP RAFEL CLOSA SCHMIDT
Versión creada el 22/01/2023 13:59
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?