Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Cambios en "Pmeur_35_Zona de l'Oliva_Vials"
Comparar el modo de visualización:
Cuerpo
-["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:- Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.-Com una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]- +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:
- + Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
- +Com dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Autoría de la versión
Versión creada el
22/01/2023 13:59