Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva (Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
#Tarragonaesteva (Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat
La siguiente cadena de texto es una representación abreviada y hashed de este contenido. Es útil para garantizar que el contenido no haya sido alterado, ya que una única modificación daría lugar a un valor totalmente diferente.
Valor:
bb813f4fb6d26dda52c4a62384df67c7a35fbd3ff60870b922ee27df9748d0e0
Origen:
{"body":{"es":"M'agradaria que la creació de carrils bicis anès acompanyada de la possibilitat de tenir un servei de lloguer de bicicletes elèctriques, com té Barcelona. Tarragona tots sabem té pujades i baixades; a banda d'aquest fet, també hem d'afegir que per una persona de certa edat és més fàcil portar una bici que anar en patinet. Tenir una bicicleta també significa tenir espai a casa per poguer guardar-la. Si realment és vol potenciar que els ciutadans utilitzem els carrils bicis, ens haurien de proporcionar facilitats. Penso que si no es fa d'aquesta manera, els carrils bicis serviran pels patinets, i per anar a passejar amb els nens els caps de setmana, però no seran realment una alternativa al transit rodat."},"title":{"es":"Tarragona i les bicis"}}
Esta huella digital se calcula utilizando un algoritmo hash SHA256. Para poder replicarlo tú mismo, puedes usar una Calculadora MD5 en línea (Enlace externo) y copiar y pegar los datos de origen.
<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/20/embed.js?locale=es"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/20/embed.html?locale=es" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Este contenido no es apropiado?
3 comentarios
Estic d'acord, però no hem de pensar malament dels patinets perquè avui dia en facin mal ús. L'espai del patinet és el carril bici, i com més patinets hi vagin millor, significarà que menys gent va en cotxe o moto.
Estic d'acord en carril bici. Que estigui connectat per tota la ciutat i els barris. Inclós Camí de Viladegats
Les alternatives, com ara les bicicletes (també d’altres sistemes), són una gran aposta per una millora del trànsit, a més d’aportar una millor qualitat de vida en disminuir les emissions a l’aire i les acústiques, i incidir clarament sobre la millora de la salut en les persones (física i, ¡ojo!, emocional).
I no hem d’oblidar que, i si doneu un tomb i us fixeu bé ho podreu percebre, existeixen molts impediments per aquelles persones amb mobilitat reduïda (per exemple que utilitzen cadires de rodes), en que les voreres, estretes per a que els vehicles tradicionals hi càpiguen, no estan gens adequades en molts casos (fanals, arbres, etc. just en mig de la vorera).
Per tant, la mobilitat sostenible i el pensament obert per a un disseny/estil innovador on tots ens puguem moure més lliurement i millor, sense impediments ni dependències, hauria de ser l’aposta d’aquesta ciutat vers el futur, no pròxim, sinó immediat. Això implica un disseny també econòmic, és veritat, però cal invertir ja!
Deja tu comentario
Inicia sesión con tu cuenta o regístrate para añadir tu comentario.
Cargando los comentarios ...