Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva (Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
#Tarragonaesteva (Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
bb813f4fb6d26dda52c4a62384df67c7a35fbd3ff60870b922ee27df9748d0e0
Origen:
{"body":{"es":"M'agradaria que la creació de carrils bicis anès acompanyada de la possibilitat de tenir un servei de lloguer de bicicletes elèctriques, com té Barcelona. Tarragona tots sabem té pujades i baixades; a banda d'aquest fet, també hem d'afegir que per una persona de certa edat és més fàcil portar una bici que anar en patinet. Tenir una bicicleta també significa tenir espai a casa per poguer guardar-la. Si realment és vol potenciar que els ciutadans utilitzem els carrils bicis, ens haurien de proporcionar facilitats. Penso que si no es fa d'aquesta manera, els carrils bicis serviran pels patinets, i per anar a passejar amb els nens els caps de setmana, però no seran realment una alternativa al transit rodat."},"title":{"es":"Tarragona i les bicis"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia (Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/20/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/20/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Les alternatives, com ara les bicicletes (també d’altres sistemes), són una gran aposta per una millora del trànsit, a més d’aportar una millor qualitat de vida en disminuir les emissions a l’aire i les acústiques, i incidir clarament sobre la millora de la salut en les persones (física i, ¡ojo!, emocional).
I no hem d’oblidar que, i si doneu un tomb i us fixeu bé ho podreu percebre, existeixen molts impediments per aquelles persones amb mobilitat reduïda (per exemple que utilitzen cadires de rodes), en que les voreres, estretes per a que els vehicles tradicionals hi càpiguen, no estan gens adequades en molts casos (fanals, arbres, etc. just en mig de la vorera).
Per tant, la mobilitat sostenible i el pensament obert per a un disseny/estil innovador on tots ens puguem moure més lliurement i millor, sense impediments ni dependències, hauria de ser l’aposta d’aquesta ciutat vers el futur, no pròxim, sinó immediat. Això implica un disseny també econòmic, és veritat, però cal invertir ja!
Carregant els comentaris ...