Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva (Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
#Tarragonaesteva (Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat
El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.
Valor:
44e5fafa3b1fc44a14944ee0b3a1b3c3ef396bf18a4ad1f74bd6941ae1dca2f7
Origen:
{"body":{"ca":"Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."},"title":{"ca":"Rambla sense vehícles"}}
Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia (Enllaç extern) i copiar-hi les dades d'origen.
<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/25/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/25/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Ho recolzo. Crec que es podria començar per prohibir la circulació de vehicles els caps de setmana, i a partir d'aquí anar veient l'evolució i actuar en conseqüència.
També he fet una proposta que és un punt mig entre peatonalitzar i el que tenim ara.
Crec que és molt important alliberar al màxim les voreres laterals. Les terrasses s'han de traslladar a l'asfalt (amb tarima), ja que no és agradable passejar per les voreres laterals per manca d'espai. Això també té conseqüències negatives per les botigues, ja que al passejar menys gent pels laterals, menys gent veu els aparadors.
Cuanto se ganaría en salud si prohibieran la circulación de coches por la rambla
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...