Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Rambla sense vehícles
Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
Ho recolzo. Crec que es podria començar per prohibir la circulació de vehicles els caps de setmana, i a partir d'aquí anar veient l'evolució i actuar en conseqüència.
També he fet una proposta que és un punt mig entre peatonalitzar i el que tenim ara.
Crec que és molt important alliberar al màxim les voreres laterals. Les terrasses s'han de traslladar a l'asfalt (amb tarima), ja que no és agradable passejar per les voreres laterals per manca d'espai. Això també té conseqüències negatives per les botigues, ja que al passejar menys gent pels laterals, menys gent veu els aparadors.
Cuanto se ganaría en salud si prohibieran la circulación de coches por la rambla
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...