Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación, y ofrecer contenidos y servicios de interés. Al continuar la navegación entendemos que aceptas nuestra política de cookies. Para más información consulta aquí external-link(Enlace externo).
Saltar al contenido principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Castellano Triar la llengua Elegir el idioma
    • Català
Regístrate Entra
  • Inicio
  • Procesos
  • Iniciativas
  • Ayuda
  • Histórico external-link(Enlace externo)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enlace externo) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 1/3/2023 - 31/5/2023
Ver las fases
  • El proceso
  • Encuentros
  • Propuestas
  • Encuesta
  • Mapa Global

Cambios en "Rambla sense vehícles"

Comparar el modo de visualización:
  • Unificado
    • Unificado
    • En paralelo

Título

  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
Supresiones
Adiciones
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}

Cuerpo

  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Supresiones
Adiciones
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Número de versión 1 de 1 Mostrar todas las versiones Volver a la propuesta
Autoría de la versión
Avatar: AVV Tgn Centre AVV Tgn Centre
Versión creada el 27/11/2022 21:30
Preguntas frecuentes Accesibilidad Aviso legal, privacidad y cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Con licencia Creative Commons Web creada con software libre external-link(Enlace externo).
Logo Decidim

Confirmar

De acuerdo Cancelar

Por favor, inicia sesión

Inicia sesión con Idcat
O

Regístrate

¿Olvidaste tu contraseña?