Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Rehabilitació de la façana marítima i traçat ferroviari existent. Hipòtesis A amb el Traçat E2 (línia actual) i estació alternativa 1b (Moll de Costa)"}

Cos

  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Esborrats
Addicions
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Esborrats
Addicions
  • +["De les alternatives al transport ferroviari que planteja el POUM s’observa una total inoperància sobre la hipòtesi A, és a dir del traçat actual sent de lluny la més versemblant i la més lògica tècnica i econòmicament.\n\nSemblaria molt més ambiciós i valent la reserva d’un pla integral, definint etapes i actuacions concretes de rehabilitació de la façana marítima i reintegració de l’actual traçat.\n\nEs podrien estudiar la reubicació i reforma de l’estació al c/ del Mar, el guany d’espais a la platja del Miracle i al nord del Serrallo, l’obertura de nous passos com a la plç/ dels Carros, al c/ Castaños o al c/ de Sant Andreu i la cobertura parcial de vies sota el Balcó o l’escola Miracle (estil calaix de Sants-Barcelona).\n\nConjuntament amb actuacions territorial (contemplades al PTP del Camp) com la reobertura de la Reus-Roda, la connexió a la LAV a la Pobla de Montornès, la millora del nus de la Feredat i l'execució del tercer carril, podrien revitalitzar els servei de l’estació de Tgn."]
Número de versió 1 de 1 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: Marçal Virgili Marçal Virgili
Versió creada el 22/12/2022 09:52
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?