Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Pmeur_35_Zona de l'Oliva_Vials"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Cos

  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:
  • - Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • -Com una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:
  • + Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • +Com dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Esborrats
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
Addicions
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:\n Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació. \nCom dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Esborrats
  • -["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, de la zona delimitada pel Passeig de la Muntanya de l’Oliva, per la urbanització Tgna 2 i l’av. Puig i Valls, us trasllado el següent comentari:
  • - Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb l'urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • -Com una opció més viable, s’ha de tenir en compte el traçat que s’assenyala amb color blau al plànol. Aquest nou traçat aprofitaria part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), i evitaria, així, els desnivells tan pronunciats del traçat original."]
Addicions
  • +["En relació amb el sector de l’Oliva, PMEUR-35, i més concretament la zona integrada pel cm. de l’Àngel, abans denominat cm. de l’Oliva, com a eix integrador de les parcel·les que hi ha als seus costats, us trasllado el següent comentari:
  • + Que en l’actualitat hi ha un vial projectat que ha d’unir l’av. de Marquès de Montoliu amb la urbanització Tgna 2 i l’Oliva, passant per damunt de l’A7, per acabar connectant amb St Pere i St Pau, el traçat d’aquest vial es troba grafiat en morat al plànol que s’adjunta a continuació.
  • +Com dues opcions més viables, s’han de tenir en compte els traçats que s'assenyalen amb color blau i groc al plànol. Aquests nous traçats aprofitarien, per una banda, part del vial del Cm. de l’Oliva i part del Passeig Muntanya de l’Oliva (abans cm. de l’Oliva als 4 Garrofers), o per altra banda, l’av de Josep Gramunt i Subiela i l’av.de Josep M. Casas de Muller, ambdues opcions, evitarien els desnivells tan pronunciats del traçat original i aprofitarien vials existents"]
Número de versió 2 de 2 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: JOSEP RAFEL CLOSA SCHMIDT JOSEP RAFEL CLOSA SCHMIDT
Versió creada el 22/01/2023 13:59
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?