Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva external-link(Enllaç extern) Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}
Esborrats
Addicions
  • +{"es"=>"Trànsit Avinguda Catalunya! Contaminació brutal!"}

Cos

  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Esborrats
Addicions
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Esborrats
Addicions
  • +["El model actual de mobilitat tradicional implica un considerable volum de trànsit de vehicles. És evident l'aposta per models de ecomobilitat o mobilitat sostenible, amb altres alternatives al vehicle a motor de combustió. Però no és tan sols això.\nExisteixen ja carrers i zones per a vianants a la ciutat, sí, quina enveja! (no ens podem canviar tots de vivenda, no?)\nNo obstant no existeix encara un model de control del volum de trànsit. Per exemple com es fa en altres ciutats, per núm. de matrícula i dia i hores. Però fins i tot jo diria per tipus de vehicle.\nEn l’Avinguda Catalunya, com a avinguda, es canalitza molt del tràsnit, ja que a més connecta amb altres zones/barris de la ciutat. Sabem: el volum de trànsit és clar és directament proporcional al de contaminació, d’aire i acústic!\nCom a intent es podria començar a obligar a disminuir el tràsnit p. ex. els dies no feiners! I gradualment aplicar altres mesures de reducció de trànsit o per tipus de vehicle (elèctric Vs. combustió)."]
Número de versió 1 de 1 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: JAVI VA JAVI VA
Versió creada el 29/01/2023 19:41
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?