Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global

Canvis a "Rambla sense vehícles"

Mode de vista de comparació:
  • Unificat
    • Unificat
    • Costat per costat

Títol

  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}
Esborrats
Addicions
  • +{"ca"=>"Rambla sense vehícles"}

Cos

  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Esborrats
Addicions
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Esborrats
Addicions
  • +["Si reinterpretar la mobilitat i la recuperació d'espais per als vianants són dos dels objectius del POUM, els passejos principals de la ciutat haurien de ser lliures de vehicles. No fa gaire es va fer la prova de prohibir l'accés de cotxes als darrers trams de la rambla i va ser un èxit. Creiem que s'hauria d'incrementar de manera progressiva el temps sense vehicles amb el propòsit d'arribar a no deixar circular cotxes particulars i definir un horari fix de càrrega i descàrrega, fora de les hores d'afluència de vianants."]
Número de versió 1 de 1 Mostra totes les versions Torna a la proposta
Autoria de la versió
Avatar: AVV Tgn Centre AVV Tgn Centre
Versió creada el 27/11/2022 21:30
Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?