Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Elaborar un manual de disseny de carrers
Utilitzant el manual de disseny de carrers d'Oslo (Street Design Manual for Oslo):
https://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG
https://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG
adaptar-lo per tal de definir com han de ser els nostres carrers en funció a com són avui dia i l'ús que se'ls vol donar en el futur, previ diagnosi de l'estat actual dels carrers. Que serveixi de base en les actuacions a relaitzar. A Oslo han fet una gran tasca que a més han posat a l'habast de tothom, és un coneixement que s'ha d'aprofitar.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
1 comentari
Com sabem i hem vist tots/tes, i podem anar tant lluny com vulguem, països europeus (per citar alguns, Països Baixos, Dinamarca, Alemanya, que no són precisament càlids), països asiàtics (Xina, Vietnam, Índia, etc. tot i que encara queda molt per fer), etc. aposten clarament per la ecomobilitat, que pot ser avui en dia amb bicicletes, patinets, segways, etc. o inclòs pensant ja en sistemes més avançats (drons, etc.). Però no cal anar tant lluny, podem donar un cop d’ull a Cambrils, o Salou, per exemple! O si voleu donem un tomb per Barcelona, o Sevilla!
I no hem d’oblidar que, i si doneu un tomb i us fixeu bé ho podreu percebre, existeixen molts impediments per aquelles persones amb mobilitat reduïda (per exemple que utilitzen cadires de rodes), en que les voreres, estretes per a que els vehicles tradicionals hi càpiguen, no estan gens adequades en molts casos (fanals, arbres, bancs, etc. just en mig de la vorera) i camins pendents d’adaptar.
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...