Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí.
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric

Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu

#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal

Fase 2 de 4
Anàlisi aportacions del procés participatiu 01-03-2023 - 31-05-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Tallers participatius
  • Propostes
  • Qüestionari
  • Mapa global
chevron-left Torna al llistat

Elaborar un manual de disseny de carrers

Avatar: Oriolense Oriolense
29/11/2022 16:45  
Utilitzant el manual de disseny de carrers d'Oslo (Street Design Manual for Oslo):
https://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG
adaptar-lo per tal de definir com han de ser els nostres carrers en funció a com són avui dia i l'ús que se'ls vol donar en el futur, previ diagnosi de l'estat actual dels carrers. Que serveixi de base en les actuacions a relaitzar. A Oslo han fet una gran tasca que a més han posat a l'habast de tothom, és un coneixement que s'ha d'aprofitar.
  • Resultats al filtrar per la categoria: Mobilitat sostenible Mobilitat sostenible

Llistat d'adhesions

Avatar: Jau Jau
Número d'adhesions1
Elaborar un manual de disseny de carrers Comentaris 1

Referència: participa-PROP-2022-11-44
Versió 1 (de 1) veure altres versions
Verifica l'empremta digital

Empremta digital

El text següent és una representació abreviada i hashejada d'aquest contingut. És útil per garantir que el contingut no hagi estat alterat, ja que una única modificació provocaria un valor totalment diferent.

Valor: 9d184bc82df75df446cfdf0b89d6e1b931bc4ce0f0daee49446ff23e3b1925e4

Origen: {"body":{"ca":"Utilitzant el manual de disseny de carrers d'Oslo (Street Design Manual for Oslo):\nhttps://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG\n\nadaptar-lo per tal de definir com han de ser els nostres carrers en funció a com són avui dia i l'ús que se'ls vol donar en el futur, previ diagnosi de l'estat actual dels carrers. Que serveixi de base en les actuacions a relaitzar. A Oslo han fet una gran tasca que a més han posat a l'habast de tothom, és un coneixement que s'ha d'aprofitar."},"title":{"ca":"Elaborar un manual de disseny de carrers"}}

Aquesta empremta digital es calcula mitjançant un algoritme de hash SHA256. Per reproduir-lo tu mateix, pots utilitzar una Calculadora MD5 en línia i copiar-hi les dades d'origen.

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/44/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/POUM/f/3/proposals/44/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Reportar contingut inapropiat

Aquest contingut no és apropiat?

Motiu

1 comentari

Ordenar per:
  • Més antic
    • Més ben valorats
    • Recent
    • Més antic
    • Més discutit
Avatar: JAVI VA JAVI VA
29/01/2023 19:57
  • Obtenir enllaç Obtenir enllaç

Com sabem i hem vist tots/tes, i podem anar tant lluny com vulguem, països europeus (per citar alguns, Països Baixos, Dinamarca, Alemanya, que no són precisament càlids), països asiàtics (Xina, Vietnam, Índia, etc. tot i que encara queda molt per fer), etc. aposten clarament per la ecomobilitat, que pot ser avui en dia amb bicicletes, patinets, segways, etc. o inclòs pensant ja en sistemes més avançats (drons, etc.). Però no cal anar tant lluny, podem donar un cop d’ull a Cambrils, o Salou, per exemple! O si voleu donem un tomb per Barcelona, o Sevilla!
I no hem d’oblidar que, i si doneu un tomb i us fixeu bé ho podreu percebre, existeixen molts impediments per aquelles persones amb mobilitat reduïda (per exemple que utilitzen cadires de rodes), en que les voreres, estretes per a que els vehicles tradicionals hi càpiguen, no estan gens adequades en molts casos (fanals, arbres, bancs, etc. just en mig de la vorera) i camins pendents d’adaptar.

Deixa el teu comentari

Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.

Carregant els comentaris ...

Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure.
Logo Decidim

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?