Tarragona és Teva, Tarragona ets Tu
#Tarragonaesteva Procés participatiu del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal
Elaborar un manual de disseny de carrers
Utilitzant el manual de disseny de carrers d'Oslo (Street Design Manual for Oslo):
https://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG
https://ja.cat/Oslo_street-design-manual_ENG
adaptar-lo per tal de definir com han de ser els nostres carrers en funció a com són avui dia i l'ús que se'ls vol donar en el futur, previ diagnosi de l'estat actual dels carrers. Que serveixi de base en les actuacions a relaitzar. A Oslo han fet una gran tasca que a més han posat a l'habast de tothom, és un coneixement que s'ha d'aprofitar.
Llistat d'adhesions
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
Com sabem i hem vist tots/tes, i podem anar tant lluny com vulguem, països europeus (per citar alguns, Països Baixos, Dinamarca, Alemanya, que no són precisament càlids), països asiàtics (Xina, Vietnam, Índia, etc. tot i que encara queda molt per fer), etc. aposten clarament per la ecomobilitat, que pot ser avui en dia amb bicicletes, patinets, segways, etc. o inclòs pensant ja en sistemes més avançats (drons, etc.). Però no cal anar tant lluny, podem donar un cop d’ull a Cambrils, o Salou, per exemple! O si voleu donem un tomb per Barcelona, o Sevilla!
I no hem d’oblidar que, i si doneu un tomb i us fixeu bé ho podreu percebre, existeixen molts impediments per aquelles persones amb mobilitat reduïda (per exemple que utilitzen cadires de rodes), en que les voreres, estretes per a que els vehicles tradicionals hi càpiguen, no estan gens adequades en molts casos (fanals, arbres, bancs, etc. just en mig de la vorera) i camins pendents d’adaptar.
Carregant els comentaris ...