Elaboració de la nova Ordenança d’Administració Digital
Regular els instruments organitzatius per a l’ús de les TIC en l’activitat administrativa de l’Ajuntament, el règim jurídic de l’administració electrònica en relació amb la implantació de procediments administratius i processos de treball
Quant a aquest procés
La oportunitat d’aprovar una nova Ordenança d’Administració Digital es concreta en la necessitat d’adequar l’ordenament jurídic de l’Ajuntament al règim vigent en matèria de procediment administratiu d’acord amb el que regulen la Llei 39/2015, la Llei 40/2015, el Reial Decret 203/2021. Per altra banda, aquesta Ordenança regularà el govern i gestió de les dades, juntament amb l’establiment de la Oficina de la dada a l’Ajuntament, fet que redundarà en la prestació de serveis públics més eficients i proactius a la ciutadania.
Objectius que es pretenen:
- Adaptar les disposicions de la legislació bàsica a l’ordenament jurídic de l’Ajuntament.
- Regular els instruments organitzatius per a l’ús de les TIC en l’activitat administrativa de l’Ajuntament, el règim jurídic de l’administració electrònica en relació amb la implantació de procediments administratius i processos de treball
- Disposar del règim aplicable al govern de la dada per a oferir serveis públics més proactius.
Compartir: