Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i oferir continguts i serveis d’interès. En continuar la navegació entenem que acceptes la nostra política de cookies. Per a més informació consulta aquí external-link(Enllaç extern).
Vés al contingut principal
Logo oficial de Participa Tarragona
  • Català Triar la llengua Elegir el idioma
    • Castellano
Registra't Entra
  • Inici
  • Processos
  • Iniciatives
  • Ajuda
  • Històric external-link(Enllaç extern)

Elaboració de la nova Ordenança d’Administració Digital

Regular els instruments organitzatius per a l’ús de les TIC en l’activitat administrativa de l’Ajuntament, el règim jurídic de l’administració electrònica en relació amb la implantació de procediments administratius i processos de treball

Fase 2 de 3
Retorn 08-09-2023 - 30-09-2023
Veure les fases
  • El procés
  • Debats
Ajuda
Ajuda
Ajuda

Un procés participatiu és una seqüència d'activitats participatives (p.e. primer omplir una enquesta, després realitzar propostes, debatre-les en trobades presencials o virtuals, i finalment prioritzar-les) amb l'objectiu de definir y prendre una decisió sobre un tema específic.

Exemples de processos participatius són: un procés d'elecció de les membres d'un comitè (on primer es presenten unes candidatures, després es debat i finalment s'escull una candidatura), pressupostos participatius (on es realitzen propostes, es valoren econòmicament i es voten amb el pressupost disponible), un procés de planificació estratègica, la redacció col·laborativa d'un reglament o norma, el disseny d'un espai urbà o la producció d'un pla de polítiques públiques.

Tanca l'ajuda

Quant a aquest procés

 La oportunitat d’aprovar una nova Ordenança d’Administració Digital es concreta en la necessitat d’adequar l’ordenament jurídic de l’Ajuntament al règim vigent en matèria de procediment administratiu d’acord amb el que regulen la Llei 39/2015, la Llei 40/2015, el Reial Decret 203/2021. Per altra banda, aquesta Ordenança regularà el govern i gestió de les dades, juntament amb l’establiment de la Oficina de la dada a l’Ajuntament, fet que redundarà en la prestació de serveis públics més eficients i proactius a la ciutadania.

Objectius que es pretenen:

  •  Adaptar les disposicions de la legislació bàsica a l’ordenament jurídic de l’Ajuntament.
  • Regular els instruments organitzatius per a l’ús de les TIC en l’activitat administrativa de l’Ajuntament, el règim jurídic de l’administració electrònica en relació amb la implantació de procediments administratius i processos de treball
  • Disposar del règim aplicable al govern de la dada per a oferir serveis públics més proactius.

Documents relacionats

Fitxa del procés pdf 100 KB

Fitxa resum per la elaboració de l'Ordenança  external-link(Enllaç extern)
Descarregar fitxer

Proposta d'ordenança pdf 500 KB

Proposta d'ordenança  external-link(Enllaç extern)
Descarregar fitxer
Data d'inici 22 de Agost de 2023
Data de finalització 17 de Maig de 2024
Referència: participa-PART-2023-08-11

Estadístiques

5

Seguidores

5

Debats

Preguntes freqüents Accessibilitat Avís legal, privacitat i cookies

Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 43003 Tarragona - Tel. 977296100 ajuntament@tarragona.cat

Amb llicència Creative Commons Web creada amb programari lliure external-link(Enllaç extern).
Logo Decidim

Compartir:

link-intact Compartir l'enllaç

Compartir l'enllaç:

Si us plau, enganxa aquest codi a la teva pàgina:

<script src="https://participa.tarragona.cat/processes/admindigital/embed.js"></script>
<noscript><iframe src="https://participa.tarragona.cat/processes/admindigital/embed.html" frameborder="0" scrolling="vertical"></iframe></noscript>

Confirmar

D'acord Cancel·lar

Si us plau, inicia sessió

Inicia sessió amb Idcat
O

Registra't

Has oblidat la teva contrasenya?

Inicia sessió abans de realitzar aquesta acció